tiistai 4. syyskuuta 2012

tj3

 Niin äkkiä jäljellä oleva aika on huventunut muutamaan kymmeneen tuntii Suomessa. Sain n. vajaa vuosi sitten tietää, että minulla on vaihtaripaikka Italiassa, kuitenkin tuntuu, että juurihan tässä alettiin suunnittelemaan vaihtoonlähtöä. Ehkä vasta perjantaina aamulla matkalla lentokentälle tajuaa kunnolla, että nyt sitä mennään.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että todellakin toisaalta haluaisin vain jäädä Suomeen. Kaikki hehkuttaa; "Vau, kui hienoo, että lähet Italiaa vaihtoo", mutta hetkittäin itsellä ei ole ollut täysin sama fiilis. On tosi vaikee jättää elämäni täällä Suomessa. En kuitenkaan voisi luopua tälläisestä mahdollisuudesta todellakaan! Olen tässä kuluvien päivien aikana tajunnut, että ei minun kannata surra Suomea liikaa. Nyt on lähdön aika ja 10kk päästä paluun. Näillä mennään. Saan olla todella onnellinen ja kiitollinen, että minulle on tullut tilaisuus lähteä. En toisaalta malta enää odottaa, että pääsen elämään italialaista elämääni! :)

Parin menneen viikon aikana on ollut huimasti kiireitä, menemisiä ja tulemisia joka suuntaan. On pitänyt käydä ostamassa hostperheelle tuliaisia Suomesta (Suomalaista designia ja musiikkia). Olen käynyt hoitamassa asioita kelassa, poliisilaitoksella, maistraatissa ja koulussa. Lisäksi tässä kuluneen kahden viikon aikana olen käyny Helsingissä kolme kertaa, mistä löytyykin alta muutama kuva. Tänään tulin Vierumäeltä kahen yön mökkireissulta kavereiden kanssa. Ja kaiken tämän muun joukossa järjestin kotona läksijäiset. Sain mahtavia lahjoja ja kakkua :D! Kiitos vielä kerran niistä!

Kaksi viimeistää päivää nyt täällä Suomessa on melkeinpä täyteen buukattu. Kauhulla odotan huomenna tehtävää pakkausta. Lisäksi vielä ihmisten hyvästeleminen on edessä, mutta kyllä mä selviän :)!

 Helsingin reissulta:


Sisko <3


Ja läksiäisiäni:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti